Doprava & ceny
Vážení zákazníci zde si můžete jednotlivé způsoby doručení a plateb v klidu porovnat a ještě před započetím objednávky se svobodně rozhodnout, které z nich dáte přednost.
Přejeme Vám mnoho radosti z nakupování a užitku se zakoupeným zbožím.
Cena za dodání zboží
Přesnou specifikaci, výběr ceny dopravy a způsobu platby objednávky standardních produktů a skleníků vytváříte v jednom z kroků tvorby objednávky!
Pro dopravu našich produktů a zahradních skleníků používáme zejména služby PPL (lze platit platební kartou, více na www.ppl.cz), Toptrans (nelze platit platební kartou). Po předchozí domluvě je možné dodání zboží naší dopravou. Zboží standardně zasíláme v rámci ČR. Zasíláme i na Slovensko i do dalších případných zemí. Tato služba však bude zpoplatněna dle aktuálních cen přepravních společností v momentě poptávky. Pro odesílání na Slovensko lze využít standardní objednávky na www.kinplast.cz.
Doručení balíku
V den odeslání od nás a přepravce obdržíte informační email o předání a převzetí zásilky k přepravě.
Zásilku přepravní společnost doručí převážně následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.
Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
Zásilku vám standardně přepravce doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám dopravce zanechá oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den. Zásilku lze i po domluvě s přepravcem uložit i na několik dní na doručovacím depu přepravce.
Hmotnost jednoho balíku je omezena na 50 kg (neplatí pro skleníky).
Dodání se může skládat z jednoho i více kartonů. Pokud je alespoň jeden karton veden jako neskladný, může se termín dodání prodloužit na 2-5 dní. Při objednání a odesílání takového zboží se můžete setkat s delším termínem dodání (5-10 dní) než jsou standardní balíky. Budeme vás vždy informovat o přesných termínech dodání.
Převzetí a reklamace
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné nám ihned oznámit, poznamenat rozsah poškození obalu při přebírání do přepravního listu (sepsat reklamační protokol s řidičem dopravce) a pošlete nám fotografie poškození. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Zásilku nepřebírejte v případě, že je zřetelně a viditelně poškozen i obsah zásilky a sepište s řidičem reklamační protokol o poškození zásilky (zápis do přepravního listu) a pošlete nám fotografie poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V takovém případě nás kontaktujte, abychom dohodli další postup a zaslání nového zboží. V takovém případě budeme řešit reklamaci s dopravcem sami. Velmi důležité je překontrolovat zejména desky polykarbonátu u skleníků, zda nejsou dopravou zjevně poškozené pohledem na obvod roli a vnitřní část role. V případě poškození desek sepište záznam s řidičem a pošlete nám fotografie poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Obsah zásilky - krabic zkontrolujte ihned po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky a požádat dopravce o sepsání zápisu o škodě. Na náš email: info@kinplast.cz pošlete fotodokumentaci poškození a kopii zápisu s dopravcem o poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Komunikace s dopravcem
Pro komunikaci s PPL a Toptrans výhradně používejte číslo zásilky a internetové stránky www.ppl.cz. V případě potřeby Vám jej rádi sdělíme. S tímto číslem je možné na internetových stránkách dopravce sledovat aktuální pozici zásilky.
Cena přepravy
Podle velikosti a druhu zboží vám bude v jednom z kroků objednávky nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Vyberete si dle nabídnutého výběru.
Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce. My můžeme také zásilku rozdělit do více dodávek, v takovém případě účtujeme pouze jedno jediné dopravné!
Cena přepravy pro běžné produkty (hmotnost do 50 kg a rozměr nejdelší strany balení do 110 cm) : Standarně je od 145,- Kč. Při nákupu zboží v ceně nad 30.000,- Kč je doprava zdarma, pokud není uvedeno u produktů jinak. V případě, že je u některého produktu uvedena doprava zdarma, tak ostatní objednané produkty budou také dodány bez ceny za dopravu. Při nákupu zboží, které má nejdelší stranu balení nad 110 cm bude připočítán ke konečné částce poplatek ve výši 350,-Kč.
Cena přepravy pro standardní skleníky (hmotnost do 100 kg a rozměr nejdelší strany balení do 300 cm) : Na dobírku je od 950,- Kč. Při nákupu zboží v ceně nad 20.000,- Kč je doprava zdarma, pokud není uvedeno u produktů jinak. V případě, že je u skleníku uvedena doprava zdarma, tak ostatní objednané produkty budou také dodány bez ceny za dopravu. Cena přepravy při výstavbě skleníku: Při výstavbě skleníku naším týmem je doprava skleníku převážně zdarma a je zahrnuta do kalkulace výstavby. Při nákupu s výstavbou bude dohodnut individuální postup a cena.
Cena přepravy pro farmářské skleníky a ostatní rozměrné produkty: Kalkulace dopravy je na základě individuální poptávky, hmotnosti a velikosti konstrukce. Nákladní doprava je od 14,-Kč/km, pokud není uvedeno u produktů jinak. Při nákupu zboží bude dohodnut individuální postup.
Uvedené ceny za přepravu jsou platné pro přepravu v rámci ČR a k ceně může být doúčtován poplatek za Atypický balík, Příplatek za hmotnost a Poplatek za dobírku.
Cena přepravy na Slovensko
Doprava na Slovensko stejně jako do dalších zemí je řešena individuálně. V případě zasílání zboží mimo ČR je nutno sjednat individuální podmínky dodání a platby i když vám kroky v objednávce umožní jiné kalkulace!
Cena přepravy pro standardní produkty (hmotnost do 50 kg a rozměr nejdelší strany balení do 110 cm) : Na dobírku je od 395,- Kč. Při nákupu zboží v ceně nad 30.000,- Kč je doprava zdarma, pokud není uvedeno u produktů jinak.
Cena přepravy pro standardní skleníky (hmotnost do 100 kg a rozměr nejdelší strany balení do 300 cm) : Ceny jsou stanoveny individuálně dle velikosti skleníku a převážně požadujeme platbu předem. Při objednání a odesílání takového zboží se můžete setkat s delším termínem dodání (5-14 dní) než jsou standardní balíky. Budeme vás vždy informovat o přesných termínech dodání a jistě pochopíte, že budeme požadovat platbu předem.
Osobní odběr zboží
Objednané produkty není možné osobně vyzvednout, proto vám v těchto případech systém osobní odběr vůbec nenabízí. Ve vyjímečných případech je možno také po předchozí domluvě zboží osobně odebrat. Pro osobní odběr proveďte standardní objednávku a vyberte platbu předem na bankovní účet na bankovní účet (od konečné částky odečtěte případně vyčíslenou částku za dopravu). Před návštěvou se prosím telefonicky informujte na čísle 608 847 950, jestli je požadované zboží připravené, případně si dohodněte termín, kdy bude zboží k dispozici. O připravenosti objednávky budete také informování emailem.
Změna v čase a způsobu dopravy
Změnit typ dopravy bohužel nelze. Nabízíme pouze naše smluvní a ověřené dopravce.
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při volbě způsobu doručení.